Wednesday 26 June 2013

Jerebu Ahad

Assalamualaikum.
Salam sejahtera.
 
Ahad.
23 Jun 2013.
Sana sini duk bercerita pasal jerebu yg semakin menjadi2.
Aku pun tak terkecuali.
Pagi tu aku ada bisnes appointment dengan Abg Shah kat Dengkil.
Restoran Hamid Maju.
Layan beberapa gambar yg aku sempat snap.
 
Selesai appointment aku singgah opis kejap.
Try settlekan kerja sikit walaupun tak settle2.
Lately kalau free weekend memang aku terpaksa datang opis.
Weekdays masa kerja memang biasanya tak dan nak usik kerja atas meja.
 
Petang aku ada 1 lagi bisnes appointment kat Presint 18 pulak.
Restoran Ali Maju.
Jumpa Abg Nasir.
Geng JTX 1000. Hahaha.
Tengok stiker dah tau.
Macam2 hal yg dibincangkan.
Macam2 isu yg diketengahkan.
 
Layan 3 layer sambil sembang2. Hehehe.
 
Malam tak ke mana2.
Spend masa dengan family.
Tapi bila anak dah start dengan cartoon,
aku pun terpaksa la layan fb & group whatsapp. Hehehe.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...