Wednesday 9 November 2011

Free!!! Jam Tangan Roscani

Jam Tangan Roscani.
Siapa nak??
Free je tak payah bayar apa2.
Tak percaya??
Kena la percaya sebab aku tak tipu.
Kalau aku tipu pun aku bukan dapat apa2.
Dapat dosa je.
Sebenarnya ini hadiah dari Akademi Taipan.
Hadiah kepada sesiapa yang berani mencabar diri untuk berubah.
Berubah jadi apa??
Hah call/sms je aku.
Akan aku ceritakan kemudian.
Yang pasti sangat mudah.
Tak payah buat apa2 pun dah boleh dapat.

Apa yang aku difahamkan harga jam ni lebih kuarang RM400 ke RM500 seutas.
Baru2 ni salah seorang dari rakan niaga baru aku saje pergi kedai jam tanya harga.
Tauke tu kata ini jam harga RM550.
Wow mahal tu.
Aku tahu
sebenarnya mungkin ramai orang kat luar sana yang mampu beli setakat harga macam tu.
Tapi kalau kita ada pilihan sama ada nak beli atau dapat free
buat apa kita nak buang2 duit beli jam mahal2 macam tu.
Baik pilih yang free je.
Bagi aku mahal la kalau harga macam tu.
Macam2 benda lain aku boleh buat dengan duit sebanyak tu. Hehehe.

Kalau ada sesiapa yang berminat boleh la call/sms aku.
010-2207181


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...