Tuesday 15 November 2011

Anak dan Isteri

Lepas kerja petang tadi sepatutnya aku ada temujanji kat Anjung.
Kawan Abg Shamlan nak jumpa dan nak tahu pasal Akademi.
Tapi last minute aku dapat call dari Abg Shamlan
dia kata terpaksa tunda sebab kawan tu ada emergency.
So aku terus gerak balik rumah.
Ambil anak dan isteri aku bawa pergi Jusco Equine.
Tujuan aku ke sana nak cari barang sikit.
Sementara tu kasi isteri aku duk layan Aidil main kat tempat permainan dalam tu.
Bayar RM4 je untuk 2 jam.
Okay la tu.
Yang penting dia enjoy main kat dalam tu.
Kalau jatuh pun tak sakit.
Ni antara gambar yang isteri aku sempat ambil.
Mudah2an bila Aidil dah besar nanti tengok gambar2 ni
dia akan ingat abah dan mama dia pernah bawa dia main2 kat sini.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...