Tuesday 1 November 2011

Jom Bercuti ke Vietnam

1 November 2011
Hari ni bermula pakej melancong ke Vietnam.
Percuma.
Free Of Charge.

Fully covered.
Tiket kapal terbang pergi dan balik.
Hotel 2 orang 1 bilik.
Airport Tax.
Makan sampai tak sempat lapar.
Tempat melancong.
Tour Leader.
Semuanya cover.
Bawa duit untuk shopping je.
Kalau tak nak shopping tak payah bawa duit.

Aku tak pernah sampai Vietnam.
Mudah2an kali ni ada rezeki aku ke sana.
Kali ni aku nak bawa isteri dan anak aku sekali.
Itu target aku.
InsyaAllah.
Syukur Alhamdulillah
bersama Akademi dah banyak negara yang aku layak pergi.
Antaranya,
Paris
Sydney
Beijing
Umrah
Switzerland
Semalam baru berakhir Umrah/Belgium+Holland
Hari ni bermula Vietnam.
Lepas ni London.
Semuanya percuma.
Sesiapa berminat boleh call aku.
010-2207181


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...