Friday 25 November 2011

Ulangtahun 2 Cucu

Petang semalam aku ke rumah abah kat Pandan Indah.
Bawa anak dan isteri aku sekali.
Abah ada buat majlis doa selamat sempena
ulangtahun kelahiran ke-2 untuk 2 orang cucu dia.
Anak abg aku Aqeef
dan anak aku Aidil.
Aqeef lahir 20 November 2009
dan Aidil lahir 28 November 2009.
Beza 8 hari je.

Semalam takde jemput siapa2 pun.
Anak beranak je.
Tapi abg aku last minute tak dapat nak join sebab kena balik Johor.
Ada urusan mengejut.
So abah jemput la adik bongsu dia sekeluarga datang join sekali.
Makanan tak habis nanti sebab masak banyak.
Kebetulan rumah Mak Usu aku tu pun area2 situ je.
So sekejap je dia boleh sampai.
Aku datang bawa Satay Willy.
Akak aku pulak bawa KFC.
Makanan yang dimasak pun boleh tahan jugak banyaknya.
Ada pulut kuning.
Ada nasi impit dan kuah kacang.
Ada kari ayam tua.
Ada sup tulang.
Ada bubur sum sum.
Buah2an dan macam2 lagi la.
Gendang gendut tali kecapi.
Kenyang perut suka hati.
Suka hati diri termotivasi. Hehehe.
Alhamdulillah.
TQ abah.
Semoga kita semua akan lebih diberkati dan dimurahkan rezeki.
InsyaAllah.
Malam tadi aku sampai rumah pun dah tengah malam.
Lepas solat terus tumbang tak ingat dunia.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...