Wednesday 2 November 2011

2 November

Sedar tak sedar dah 2 hari berlalu.
Begitu pantas masa berlalu.
Hari ni tak banyak benda yang berlaku.
Kat opis tadi
aku buat2 sibuk menyelesaikan isu komputer aku yang masih tak okay2.
Sampai hari ni masih menumpang di tempat orang.
Asal bunyi telefon je terkejar2 nak jawab.
Kadang2 tak larat nak kejar so duk layan je la bunyi deringan yang merdu tu.

Tengahari pulak aku keluar dengan Danny dan Riduwan.
Bincang apa2 yang patut.
Mereka nak sangat pergi Vietnam.
Aku mesti support habis2an.
Atleast sorang dapat 2 tiket.
Rasanya kali ni tak susah sangat kot.
InsyaAllah memang boleh dapat.
Dengar cerita hari ni dah ada sorang warga baru Akademi
yang dah dapat 1 tiket ke Vietnam.
Baru je masuk hari ke-2.
Masih ada 88 hari lagi.
Tahniah2 memang hebat. 

Balik kerja tadi aku terus ke Jaya Jusco Taman Equine
jumpa member bank aku untuk submit dokumen.
Dah alang2 pergi situ aku borong la sekali susu anak aku.
Stok kat rumah nak habis dah.
Malam ni pulak aku tak ke mana2.
Duduk rumah je.
Temujanji malam ni tak jadi pulak.
Member aku ni baru je hantar sms tadi.
So malam ni aku nak study level sales aku.
Dari bulan lepas tak sempat nak usik.
Aku nak tengok apa2 yang patut.
Yang mana patut didahulukan dan yang mana patut diutamakan.
Mudah2an gerak kerja semakin jelas dan lebih sistematik.
Tak nak main belasah je.
Kena lebih fokus.
Antara fokus utama aku sekarang
bantu rakan2 niaga
melancong ke Vietnam
dan anugerah di Pentas Bukit Jalil.
InsyaAllah.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...