Tuesday 15 November 2011

Selamat Datang

Seperti yang dirancang
tengahari tadi aku ke Medan Selera Seroja Presint 11.
Ada 2 orang kawan pejabat CC Hamid nak jumpa.
Mereka berminat untuk tahu peluang bisnes dalam Akademi Taipan.
Tapi yang ada tadi sorang je, Izan.
Yang sorang lagi duk tunggu kat Medan Selera Presint 8.
So akan jumpa semula kemudian.
Baru je nak mula cerita
tiba2 sorang lagi kawan CC Hamid datang, Roslan.
Ini kali ke-2 aku jumpa Roslan.
Bakal pengantin tak berapa lama lagi.
Lebih kurang setengah jam aku cerita.
Alhamdulillah Izan nampak positif.
Roslan mungkin sebaliknya.
Maklumlah banyak urusan perkahwinan yang harus diuruskan.
InsyaAllah lepas dia kahwin nanti boleh fokus balik.

Dalam perjalanan balik tadi aku dapat 1 berita gembira.
Ermiza sms aku
dana kawan dia yang aku jumpa tengahari semalam dah lulus.
Cepat betul.
Terkejut jugak aku baru sehari dah lulus.
Rezeki dia la.
Tahniah.
Selamat datang ke Akademi Taipan.
Welcome to Vietnam.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...