Monday, 25 February 2013

ATM ~ Bio Velocity

Minggu lepas.
Isnin sampai Jumaat.
Masih minggu yg agak busy walaupun auditor telah berlalu pergi.
Kat opis boleh dikatakan tiap2 hari ada meeting.
Kerja atas meja agak terbengkalai sikit la.
Sikit je.
Tak banyak pun yg terbengkalai tu.
Kena mention betul2. Hehehe.
 
Petang pulak lepas kerja tu straight away urusan bisnes plak.
Bisnes apa lg kalau bukan bisnes dgn ATM.
BV BV BV.
Ada jgk baru2 ni member tanya.
Bisnes lama dah tak buat ke??
Hehehe aku mana ada buat bisnes lain.
Masih bertahan dgn bisnes yg sama.
Dulu, kini & selamanya. Hahaha.
Insya Allah.
 
Masa bisnes ni tak menentu.
Kadang2 sampai malam.
Kadang2 tak.
Kalau tak tu aku lepak rumah je la.
Bisnes online lak.
Bisnes yg sama jugak cuma medium je lain.
Sambil2 je suka2 isi masa lapang.
Tp alhamdulillah hasil memberansangkan jugak.
 
 Asal appoinment je teh tarik.
Ada member2 suruh boikot.
Tapi sorry bro masih belum mampu utk boikot.
 
Ini pulak pasal BV.
Bio Velocity.
Produk yg tgh meletop2 kat pasaran sekarang.
Gambar kat atas ni hasil lukisan seorang saintis yg beli BV kat aku.
Dia eplain kat aku macamana sebenarnya BV tu berfungsi.
 
BV bukan sekadar bantu dari segi kesihatan.
Malah dapat bantu dari segi kebebasan kewangan.
Semuanya dibimbing oleh mereka yg terlatih dalam Akademi Taipan Malaysia (ATM).
High benefits coming.
Best time to join.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...