Wednesday 20 February 2013

Nasi Goreng Pedas

Terbaekkk.
Tiba2 terasa nak share.
Ini salah 1 makanan wajib setiap kali aku turun Johor.
Nasi Goreng Pedas Melampau2. Hahaha.
 
Actually tauke dia ni ada bagitau nama warung dia ni.
Tapi aku tak ingat pulak.
Sebab dah dekat sebulan baru nak update.
Ini la jadinya.
 
Alhamdulillah masa turun Johor 26 Januari lepas, rezeki la dapat merasa nasi goreng ni.
Selalunya ada je halangan.
Tutup la.
Hantar rombongan pengantin la.
Anak sunat la.
Ada kenduri kahwin la.
Kali ni mmg betul rezeki la.
Kami konvoi 2 kereta.
Makan sampai lebam.
Aku punya piawai pedas paling maksima.
Ada yg sederhana pedas.
Ada yg biasa2.
Ada yg langsung tak pedas.
Tapi sorry to say.
Yg kategori tak pedas tu pun still pedas jugak sebenarnya.
So just imagine la kalau pedas melampau2 tu macam mana.
Rasanye lepas makan tu kalau ada orang letak puntung rokok kat mulut aku,
boleh menyala la rokok tu. Hahaha.
 
Lokasi dia kat Tongkang Pecah, Batu Pahat.
Nak describe detail tu aku berapa pasti la.
Cuma yg aku ingat tauke dia cakap warung dia tu ada fanpage kat fb.
Try la search & like kalau boleh jumpa.
 
Apapun.
TQ pada sepupu aku Baim yg belanja kami semua malam tu.
Moga bertambah murah rezeki hendaknya.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...