Friday 1 February 2013

Selamat Bertunang

26 Januari 2013
Hari bersejarah yg bakal dikenang sampai bila2.
Sabtu lepas aku & family sempat meluangkan masa turun je Johor.
Majlis pertunangan sepupu merangkap pengapit masa aku kahwin dulu.
Aril.
 
Aril bersama tunang tersayang, Hajar.
Bakal isterinya 1 hari nanti.
Insya Allah.
 
Bagai pinang dibelah 2.
Sama cantik.
Sama padan.
 
Tak sangka ko Aril dah jd tunang orang sekarang.
Dah besar dah.
Dulu aku ingat hingus meleleh2 je lg. Hahaha.
Gurau2.
 
Aku doakan semoga ikatan yg terjalin akan kekal bahagia selamanya.
Semoga Allah merahmati & melindungi kalian berdua.
 
Sorry tak banyak gambar nak upload.
Ni pun aku curi dari wall Aril. Hehehe.
 
Tahniah Aril & Hajar.
(P/S : Abg Baim bila lagi??)
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...