Monday 11 February 2013

Kesibukan Melampau

Pagi ni aku dapat 1 appointment BV.
Last minute call.
Akan ke Dengkil jap lg.
Sementara tunggu wife tgh bertungkus lumus kat dapur tu sedia breakfast,
aku update blog jap.
 
Tiba2 teringat hal opis di hari2 cuti ni.
Sejak akhir2 tahun lepas aku mmg busy yg amat kat opis.
Sejak bln 9 or 10 camtu la.
Mmg struggle tak hengat.
Macam2 benda nak kena uruskan.
Macam2 benda nak kena fikir.
Tak menang tangan la dibuatnya.
 
Ni pun masih busy lg.
Hopefully lepas raya cina tak busy sgt la.
Selalunya kes2 busy melampau camni bermusim.
Ini tak berderet2 non stop.
Sampai banyak jugak la benda yg pending.
Tak dan nak buat.
Syukur la member2 1 unit aku banyak membantu kat opis.
Kalau biz pulak sifu aku banyak bantu.
Kak Tini & Abg Din.
Jasa kalian hanya Allah yg mampu balas.
Dan yg paling penting TQ pada wife aku.
TQ sebab memahami & banyak bg moral support.
Mudah2an lepas ni life akan kembali seperti sediakala.
Amin.
 
Masa utk breakfast.
Makanan dah terhidang atas meja.
Jemput makan ye. Hehehe.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...