Tuesday 12 February 2013

Bio Velocity di Klinik C&C Dengkil

Klinik Cure & Care 1 Malaysia.
Nama baru.
Sebelum ni lebih dikenali sebagai Pusat Serenti.
Menjelang tengahari semalam aku sempat ke sini.
 
Sahabat kepada biz partner aku.
Beberapa hari terlantar sakit.
Terbaring je tak boleh bangun.
Doktor cuma cakap darah tinggi yg melampau.
Tp pada aku lebih dari tu sebab nampak teruk
 
Tak kisah la apapun yg pasti dia mmg terbaring je tak boleh bangun.
Asal gerak sikit kepala dia rasa pusing.
Kaki & tangan pun tak boleh bergerak sangat.
Syukur la aku bawa stok BV dalam kereta.
Selimutkan dia 30 minit dia kata rasa panas & berpeluh,
Isteri dia yg duk sebelah pun rasa benda yg sama.
Yg mengejutkan tu masa aku nak balik tiba2 dia boleh duduk & salam aku.
Semua macam terpinga2 kat dalam rumah tu.
Alhamdulillah dah nampak perubahan walaupun masih tak boleh berdiri.
 
TQ Bio Velocity.
Dengan izin Allah semuanya bakal berubah.
Semoga cepat sembuh & mampu bertugas seperti biasa.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...