Friday 1 February 2013

Bertemu Kembali

Assalamualaikum.
Salam Sejahtera.
 
Lamanya aku tak menulis kat sini.
Kesibukkan yg melampau2.
Tp harini tergerak hati utk tulis sesuatu yg baru berlaku td.
 
Actually aku baru je sampai rumah ni.
Dari pg td keluar utk selesaikan macam2 urusan.
Dalam perjalanan balik td sempat singgah solat jumaat kat 1 tempat ni.
 
 
Selesai solat jumaat & solat sunat, member sebelah salam & tegur aku.
Duduk mana sapanya.
Sembang2 kejap terus dia minta aku ambil no telefon dia.
Katanya kalau ada dengar mana2 masjid atau surau yg perlukan khidmatnya terus call dia.
 
Khidmat apa??
Dia & kawan2 dia ada buat kerja part time.
Bersihkan surau2 & masjid2 waktu hujung minggu.
Aku sempat jgk tanya dia masa sembang tu berapa bayarannya.
Katanya free je.
 
Ya Allah.
Masih ada manusia yg berhati mulia camtu.
Kau peliharalah dia & seluruh keturunnya.
Aku bersyukur sbb dapat belajar sesuatu dr dia harini.
 
Impress punya pasal aku sampai lupa nak tanya nama dia. Hehehe.
Yg pasti aku teringin nak jumpa dia lg dlm masa terdekat ni.
Insya Allah.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...