Sunday 10 February 2013

Pelapik Tilam Bio Velocity

Assalamualaikum.
Salam Sejahtera.
Salam BVSM.
 
Apa tu BVSM??
Bio Velocity Sleep Mate.
 
Pelapik Tilam Bio Velocity.
Teknologi Sulaman Tenaga Cahaya Matahari.
 
Actually aku malas nak cerita detail pasal Bio Velocity (BV) ni.
Dah melambak2 dealer or blogger yg duk cerita pasal kelebihan BV.
Kat youtube pun banyak.
 
Aku lebih suka share pasal testimoni pengguna2 BV.
Especially testimoni dari kenalan2 rapat aku.
Apa yg berlaku pada aku masa mula2 guna BV ni.
Apa yg berlaku pada anak isteri aku.
Ahli keluarga aku.
Saudara ipar duai aku.
Pendek kata yg berlaku depan mata aku.
Macam mana aku boleh terbuka hati guna BV ni sedangkan asalnya aku rasa karut je.
Macam mana aku boleh jatuh cinta dengan BV.
Dan macam2 lg.
Insya Allah aku akan cuba update from time to time la.
So kepada yg nak tahu tu rajin2 la jenguk kat sini ye?? Hehehe.
 
Azhar
019-6696181

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...