Monday 11 February 2013

Blogger Punya Cerita

Lately aku banyak terima call & sms dari orang yg aku tak kenali.
Semuanya dapat contact no aku dari sini.
 
Kebanyakannya tanya pasal Bio Aura.
Ada jugak yg tanya pasal ATM.
Ada yg tanya pasal Singgah Santai Resort.
Siap nak booking kat aku lg.
Ada 2 orang tanya pasal Dr Cermin.
Tak kurang jugak yg tanya pasal BBplus & Bio Ever.
Pasal JTX 1000 pun banyak jugak.
Yg tak tahan tu ada jugak yg call aku tanya jalan nak p USJ dari Salak Tinggi. Hahaha.
Itulah penangan blog agaknya.
Info tu sampai jugak kepada viewers cuma kadang2 amik masa sikit la.
Dah berbulan2 lepas tu baru orang duk tanya.
Tapi tu la kalau dah rezeki tak ke mana.
Rezeki Allah nak bg tu biasanya secara tiba2.
Secara tak disangka2.
 
Cuma pada aku yang bestnya aku dapat kenalan baru la.
Ada jugak yg aku dapat jumpa.
Tp kebanyakannya belum sempat nak jumpa.
Brg yg diorang order pun aku post je.
 
Apapun TQ pada yg sudi jenguk blog aku ni.
Especially yg mmg follow la.
Maaf sgt2 latetly mmg busy tak sempat nak update.
Keep in touch ya.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...