Thursday 26 July 2012

Restoran Village View

Alhamdulillah lewat petang tadi kami sekeluarga dapat berbuka puasa diluar.
Lokasi kali ni di Restoran Village View.
TQ to Yati (Medical Device) yang introduce aku tempat ni dulu.
Very nice place.

2 in 1.
1st kami ke sana bagi meraikan sepupu rapat aku yang baru sampai dari Johor.
Baim dan Aril.
2nd bagi meraikan ulangtahun pernikahan aku dan isteri yang ke-4 tahun.
Syukur alhamdulillah.
Mudah2an jodoh kami kekal selamanya.

Atas permintaan member2 kat opis, jom layan beberapa gambar yang aku sempat snap.

 Restoran Village View.
Awal2 lagi aku dan call untuk booking berbuka kat sini.
Syukur kami dapat meja betul2 sebelah jambatan gantung dan air terjun dia.
Nice view.

Pelayan sambilan. Hehehe.
Gigih serve nasi.
Aidil duk asyik tengok air terjun depan dia.
 
Ini antara menu yang aku order.
Sampai2 je makanan dah terhidang kat atas meja.
 
Selain nasi ini menu wajib.
Sup gearbox 1 set.
 
Ayam Pandan.
Pun menu wajib kalau datang sini.
Ayam yang dipanggang dalam daun pandan.
Memang sedap.
 
Ikan Siakap 3 Rasa.
Tengok gambar pun dah tahu sedap ke tak. Hahaha.
 
Tomyam campur.
Penggemar tomyam seperti isteri dan akak aku kata sedap.
Aku tak berapa sangat tomyam2 ni so tak boleh nak komen.
 
Telur Bistik dan Sayur Kailan Ikan Masin.
Buat tambah2 menu utama.
Air pulak aku order jus tembikai 1 jug.
 
Alhamdulillah rezeki untuk harini.
Tunjuk gambar dah habis makan je.
Gambar tengah makan tak boleh post.
Sensitif. Hehehe.

Makanan kat sini memang sedap dan harga berpatutan.
Siapa2 belum pernah try then kena try la.
InsyaAllah tak menyesal.
Kalau tak tahu jalan dont worry call je aku.
Aku boleh tunjuk jalan.
Tapi2 paham2 la kena la belanja aku. Hahaha.

Azhar
010-2207181
 

3 comments:

  1. bole share no phone village view tu nk booking? :)

    ReplyDelete
  2. Boleh je 0387346535.

    ReplyDelete
  3. Sorry trsalah type. 0387345635.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...