Saturday 21 July 2012

Aktiviti 1 Ramadhan

1 Ramadhan.
Alhamdulillah masih dipanjangkan usia hingga ke saat ini.
Masih berpeluang merasai kemanisan ramadhan di tahun ini.
Mudah2an akan terus diberi kesempatan untuk bertemu Lailatul Qadar.
InsyaAllah.

Apa aktiviti harini??

Jadual aku penuh sampai berbuka nanti.
Aku kena lawan sikap malas dalam diri.
Aku tak boleh jadikan puasa sebagai alasan untuk aku hanya duduk rumah tak buat apa2. 
Lepas dhuha nanti akan ke Nilai.
Ada 2 bisnes appointment kat sana.
Bezanya kali ni jumpa kat rumah.
Tak dapat nak lepak minum kat kedai mamak. Hehehe.
Kemudian ke Serdang urusan family.
Seterusnya ke area KL.
Dan akhir sekali berbuka puasa dengan family aku kat Ampang.
Mudah2an segala yang dirancang akan menjadi kenyataan.
Mudah2an segalanya akan dipermudahkan.
InsyaAllah.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...