Friday 20 July 2012

Dapat Hadiah

Sampai tengah malam tadi aku masih lagi berkeliaran ke sana sini dengan baju batik.
Bermakna dari siang sampai ke malam aku tak sempat nak balik rumah.
Tengahari semalam pun singgah kejap je ambil isteri dan hantar kat rumah mak dia.

Petang pulak balik dari opis aku singgah Maulana Sri Serdang jumpa Hizam.
Contact bank aku.
Ada kes sikit pasal member bisnes yang nak diselesaikan.
Lagipun aku memang tengah plan nak turun Nilai dengan dia.
Untuk benefit jangka masa panjang.

Lepas maghrib semalam, aku plan nak bawa anak isteri aku balik rumah.
Adik ipar aku pun ikut sekali nak tumpang kereta.
On the way tu dapat call dari bisnes partner.
Ada member dia kerja kat AEON Equine nak tahu pasal akademi.
Tapi bisnes partner aku ni duk Nilai tak dapat nak join.
Aku terjah sorang je la.
Isteri aku dan yang lain2 pergi makan KFC kat dalam tu jugak.
Aku dengan kerja aku la.
Membantu bisnes partner selagi terdaya.
Alhamdulillah positif.
Dia dah sedar sebenarnya dia yang kena ubah diri dia dulu sebelum orang lain boleh bantu.
Ikutkan malam tadi terus pergi Easycash kat dalam tu jugak tapi tutup pulak.
Harini akan turun sekali lagi untuk urusan dana dia.
Mudah2an semuanya berjalan lancar.

Rupa2nya dalam masa yang sama isteri aku sempat pergi shopping lagi malam tadi.
Tapi kali ni untuk aku la.

Dia hadiahkan aku sandal polo ni.
Sangat suka.
Harga boleh tahan jugak aku tengok.
Tapi tak tahu la kalau ada sales. Hehehe.
Resit isteri aku dah sorok.
Dia tak nak cakap apa2.
Sempena apa dia bagi hadiah pun aku tak tahu.
Apapun TQ sayang.
Love u.

Moral of the story.
Lepas ni kalau aku pergi demo mesti kena bawa dia.
Dan yang paling penting mesti kat dalam shopping complex. Hahaha.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...