Wednesday 25 July 2012

Wong Solo, Bdr Baru Bangi

Seperti yang dijanjikan dalam entry sebelum ni.
Aku nak share sikit cerita yang berlaku masa aku berbuka puasa kat Wong Solo hari Ahad lepas.

Sebelum tu meh layan dulu apa menu menarik yang ada kat Wong Solo.
Aku promote ni bukan aku dpat komisen pun.
Just suggest kat sahabat2 pembaca je.
Benda best kan.
Aku pergi haritu pun sebab wife aku yang teringin makan kat situ.
Aku call dulu petang tu untuk booking tempat dan order makanan.
Alhamdulillah rezeki masih ada kosong.
Sampai2 je makanan dah tersedia kat atas meja.

Set ayam penyet.
Set ayam bakar.
Mee Goreng.
Empal sapi.
Soda gembira dan teh o panas.
Itu je menu yang kami order.
Tapi tak lari la majority yang datang sini akan order either ayam penyet or ayam bakar.
Siapa yang belum pernah cuba kena cuba la.
Yang syoknya masa bulan puasa ni, kurma dan buah2an dia bagi free.
Itulah tips kejayaan dia.
Lebih banyak dia memberi, lebih banyak rezeki yang datang.

Berbalik pada cerita yang aku nak share tu.
Ada sorang perempuan dengan 3 orang kawan dia duduk sebelah meja aku. 
Suara dia boleh tahan jugak la kuatnya sampai aku boleh dengar setiap butir yang dia cakap.
Dia tengah promote something.
PB, PB dan PB.
Itulah yang seringkali aku dengar.
Katanya baru balik dari Guangzhou.
Dan tak lama lagi akan terbang ke London & Paris.
Wow hebat.
Cara dia closing tu sangat spontan.
Syukur la aku dapat 1 lagi pengalaman baru untuk aku cuba praktikkan seberapa segara.

Masa nak bayar kat cashier tu aku sempat bertegur sape dengan dia.
Sahabat baru.
Kita jumpa di London & Paris.

Siapa nak join kami jangan segan2 call/sms no kat bawah ni.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...