Thursday 19 July 2012

Indahnya Hidup Bersyariat


Dah berhari2 aku try cari buku ni tapi tak jumpa2.
Anjung.
Kedai buku Giant.
Kajang.
MPH Alamanda.
Popular AEON Equine.
Merata dah aku pergi semuanya hampa.

Actually member opis aku yang promote buku ni.
Fairuz a.K.a Ayus.
Aku pun tak pasti dia dah baca ke belum. Hehehe.
Yang aku tahu family dia yang suggest baca buku ni.

Aku dah try cari kat internet.
Banyak jugak article atau blogger yang ulas pasal buku ni.
Bila baca komen2 diorang tu, bertambah excited pulak aku nak dapatkan buku ni.
Aku sangat yakin memang tak rugi kalau beli.

InsyaAllah akan dapatkan jugak sikit masa lagi.
Rasanya kat KL mesti ada.
Area Jalan TAR tu.
Kat sana serba serbi ada.
Tinggal nak cari masa je nak pergi sana.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...