Thursday 5 July 2012

Bowling Time

Tengahari kelmarin aku sempat curi masa untuk akademi.
Tapi bukan curi masa kerja.
Aku curi masa rehat.
Masa lunch hour tu.

Aku ke Dengkil sebab nak bayar hutang je sebenarnya.
Hutang kat makcik tauke warung tempat aku biasa lepak2.
Minggu lepas aku ada breakfast kat situ.
Masa nak bayar makcik tu takde duit tukar so dia bagi hutang dulu RM1.50.
Tu yang kelmarin aku pergi bayar.
Lepas tu dah alang2 kat Dengkil aku pergi la cuci kereta sekali.
Port favourite aku.
Sebelah je.

Masa duk tunggu tu aku saje rojer member aku yang kerja kat Kementerian Pelancongan.
Tak sangka pulak dia nak datang.
Paja nama glamour dia.
Sembang punya sembang terus share G15.
Syukur alhamdulillah.

Malam pulak ada tournament bowling kat Alamanda.
Entah macam mana nama aku pun terjebak sekali.
Wakil admin.
Ada 15 team yang main kalau tak salah.
Aku geng dengan Danny, Zaini dan Norli.
Memang rezeki la esoknya aku dapat tahu team aku jadi champion.
Macam tak percaya pun ada.
Tapi hadiah tak nampak2 bayang lagi ni. Hehehe.

Aku tak dapat tunggu lama malam tu sebab rushing ke Ali Bistro, Diplomatik Putrajaya.
Ada bisnes appointment dengan Syukri kat situ pukul 11 malam.
Alhamdulillah dapat jugak aku share peluang kat dia.
Mula2 tu ingatkan tak sempat sebab tournament pun start agak lewat.
Kira rezeki dia la tu.

For those yang sedang tercari2 peluang menambah sumber pendapatan,
boleh la hello2 aku.
Aku hanya mampu kongsi peluang.
Tapi anda yang mampu ubah masa depan anda sendiri.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...