Sunday 22 July 2012

Berbuka Puasa Dengan Family

Alhamdulillah.
Semalam dapat bawa anak isteri aku berbuka puasa dengan seluruh family aku kat Ampang.
Seluruh family tu bunyi macam ramai je.
Sebenarnya tak ramai pun.
Family abg aku, akak aku, family aku dan parents aku.
Tu je. Hehehe.

Sebelum buka semalam, aku bawa anak isteri aku ke pasar ramadhan Pandan Indah.
Menapak je sebab dekat dari rumah.
Malas nak bawa kereta sebab dah tentu susah nak parking.
Ya Allah ramainya manusia kat situ.
Nak berjalan pun susah.
Nak tengok apa yang dijual pun tak nampak.
Tujuan aku pergi tu sebab nak beli ikan bakar je.
Ikan pari dengan ikan terubuk kegemaran abah aku.
Kakak yang jual tu pun dah kenal aku.
Pelanggan tetap dia.
Ikan bakar dia memang sedap.
Ala2 ikan bakar kat Muar dulu.
Lain2 menu yang dibeli murtabak ayam, kebab dan air.

Juadah berbuka semalam memang menyelerakan.
Akak aku masak butter prawn, sayur campur dan daging masak apa entah namanya aku tak sure.
Nenek Aidil goreng jemput2 istimewa.
Kurma, kuih-muih dan koktail pun ada.
Abg aku bawa.
Aku punya yang beli kat pasar ramadhan tu je la. Hehehe.
Syukur alhamdulilah rezeki Allah.
Macam2 menu ada.
Gambar masih tak dapat nak ambil.
Harini InsyaAllah aku akan ambil gambar banyak2 untuk upload kat sini.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...