Friday 6 July 2012

Premium Beautiful - Luxury Corset

Rabu.
4 Julai 2012.

Lunch time aku ke BR Pusat Diplomatik Putrajaya.
Atas urusan akademi.
Alhamdulillah dapat member baru.
Ada sorang brother ni tanya direction nak pergi LHDN Cyberjaya.
Terus jadi member sekarang.

Petangnya aku bawa wife appointment doktor.
Check up apa2 yang patut.
Sementara wife check up tu aku sempat ke KFC Sri Sedang kejap.
Jumpa member borak2 sambil minum2.
Tak lama lepas tu wife aku call kata dah settle.
Dia terus ajak pergi jumpa member dia yang nak beli PB.
Aku memang tak berapa pandai la nak cerita pasal PB.
Dia la yang duk bercerita itu ini.
Alhamdulillah close tapi nak bayar installment la.
Tarahal semuanya akademi uruskan.


Inilah Premium Beautiful (PB)
Siapa minat boleh call aku.
Lebih afdal call wife aku, Amelia.
016-3318173

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...