Thursday 26 July 2012

Bonus Kerajaan & Bonus Akademi

Semalam.
Ramai yang tersenyum riang.
Gaji kerajaan dah masuk.
Yang tak berapa senyum tu mungkin sebab tak sempat nak merasa gaji la.
Dapat tengok duit gaji bertahan dalam akaun 1 hari je.
Kadang2 beberapa jam je.
Klik klik klik dalam maybank2u then habis.
Aku dah pernah lalui saat2 macam tu dulu.

Berita baik.
Khabarnya 9 Ogos nanti dapat bonus setengah bulan gaji.
Bagi kakitangan kerajaan la.

Pesara pun dapat jugak RM500.
Syukur alhamdulillah rezeki Allah.
Best tu siapa nak bagi kan??

Tapi pada aku yang lebih best 10 Ogos nanti.
Dapat bonus lagi.
Bonus Akademi Taipan.
Setiap 10 haribulan pasti bonus masuk.
Itu yang buat aku lebih teruja.
Masih ada masa beberapa hari lagi untuk ubah amaun bonus 10 Ogos tu nanti.
Bonus raya.

Ini contoh bonus pertama pasangan suami isteri dalam Akademi Taipan baru2 ni.
10 Julai 2012.
ASP Yus dan isterinya Lin.
Suami dapat RM21,121.54
Dan isteri dapat RM7,670.05
Total dah berapa tu.
Hanya dalam masa 1 bulan.
Tambah lagi dapat 1 tiket ke London & Paris bernilai lebih RM10,000.
Dapat lagi hadiah jam tangan Roscani dari akademi bernilai RM600.
Rezeki melimpah ruah setelah memilih untuk bersama Akademi Taipan.

Aku boleh kongsi peluang buat duit dalam akademi ni pada sesiapa je yang berminat.
Tapi kalau tak minat tak apa la, aku pun tak paksa.
Terpulang pada diri sendiri.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...