Sunday 22 July 2012

Welcome to S Club

Welcome to S Club.
Itulah kata2 leader hebat aku.
Tak lain tak bukan akak aku sendiri.

Balik dari Nilai semalam aku terus ke rumah abah aku kat Ampang.
Macam yang aku tulis kat entry sebelum ni, fon aku buat perangai lagi.
Terus akak aku ajak ke Low Yatt.
Kedai member dia.
Mana tahu kot2 boleh repair.

Tiba2 lain jadinya.
Terkenan pulak kat fon ni.
Member akak aku tu recommend yang ni compared to others.
Memang detail la dia punya explanation.
Aku dan wife aku terus tak boleh nak kata apa.
Terus tak jadi repair fon lama.
Tak pasal2 je kena beli yang ni.
Mungkin aku telah ditakdirkan untuk tukar fon lain. Hehehe.

Moral of the story.
Aku respect cara mamat tu.
Aku tak nampak pun yang dia nak convince aku.
Yang aku nampak dia betul2 ikhlas nak tolong aku.
Itulah faktor yang mendorong aku beli.
Syukur aku dapat belajar sesuatu dari pertemuan yang tak dirancang tu.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...