Monday 9 July 2012

Perkara Penting

Syukur alhamdulillah.
Harini aku dapat belajar 2 perkara baru.
Mudah2an dapat memberi manfaat dalam kehidupan aku.

Pertama.
Belajar memohon pertolongan Allah.
Mohon dengan bersungguh2.
Mohon dengan penuh yakin bahawa hanya Allah yang mampu bantu aku.
Hanya Allah yang mampu makbulkan permintaan aku.
Hanya Allah yang mampu perkenankan hajat aku.
Tiada lain selain Allah yang satu.
InsyaAllah segalanya akan menjadi kenyataan.

Kedua.
Belajar untuk melakukan sesuatu hanya kerana Allah.
Niat melakukan kebaikan kerana Allah.
Berusaha bersungguh2 kerana Allah.
InsyaAllah segalanya akan dipermudahkan.
Ini 2 perkara penting yang aku belajar harini.
Terima kasih Allah kerana membuka mata dan hati aku.
Aku bersyukur atas apa yang telah berlaku pada harini.
Aku yakin ini semua berlaku adalah atas kehendak Nya.
Mudah2an akan memberi impak yang sangat besar dalam hidup aku di kemudian hari.
InsyaAllah.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...