Wednesday 18 July 2012

Akhirnya Domino's Pizza

Full day.
Pagi2 tadi aku ke PICC.
Ada raptai penuh Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) 2011.
Aku naik kereta jabatan je.
Malas nak drive sebab dah tentu susah parking.
Esok sekali lagi akan mengadap PICC.
Harap2 la cepat habis.

By the way.
Sangat happy secara tak sengaja dapat jumpa member lama aku kat sana.
Member 1 universiti dulu.
Zety.
Dia yang tegur aku tadi.
Tahniah dapat anugerah kali ni.


Tengahari pulak aku lepak Anjung je.
Tu pun agak lewat sebab ada kerja nak kena settle dulu kat opis.
Aku tak makan pun.
Just lepak dengan member2 je.
Bisnes partner pun ada.
Sembang2 kosong.
Tu pun aku sempat mengular pergi Bank Islam kejap.
Jumpa En Azam.
Dah buat appointment dengan dia.

Petang tadi sharp pukul 5 aku dah gerak.
Agak rushing sikit sebab ada bisnes appointment.
Alhamdulillah sempat sampai seperti yang dijanjikan walaupun hujan turun agak lebat.

Selesai appointment aku terus balik rumah.
Isteri aku baru nak start masak.
Tapi tengok cara dia aku dah tahu dia memang tak larat.
Simpan balik semua bahan2 masakan.
Kalau nak aku yang sambung masak jawabnya malam esok pun belum tentu makan.
Hahaha.
So hello2 Domino's Pizza je la.
30 minit makanan dah sampai rumah. Hehehe.

Aloha Chicken, Prawn Sensation dan lain2 lagi.
Tak ingat nama.
Dapat free gift mug Delivery Pizza.
So nice.
Alhamdulillah rezeki Allah untuk malam ni.

Orang mengantuk disorong bantal.
Macam ni la jadinya.
Tambah pulak perut tengah kekenyangan.
Love u Aidil.

Malam ni ikutkan aku ada 1 lagi bisnes appointment.
Cuma masih 50-50.
Aku tak berani nak cakap lebih.
Takut nanti aku yang terpaksa cancel last minute.
Tengah adjust nak jumpa area dekat2 sini je.
Senang apa2hal nanti kalau aku nak rushing balik.
Ada rezeki InsyaAllah jumpa jugak malam ni.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...