Sunday 22 July 2012

Nilai

Pagi semalam aku ke Nilai.
Tapi takde la pagi sangat.
Pukul 11 juga la.
Suka tak suka wife aku pun kena ikut sekali.
Tak boleh nak tinggal dia kat rumah macam tu je dalam masa terdekat ni.

Dalam perjalanan tu tiba2 dia buat 1 permintaan.
Drop dia kat Nilai 1.
Saje nak cuci2 mata katanya.
Kira ok la rumah member aku tu dengan Nilai 1 dekat je.
Ape2hal senang nak lari.

Settle appointment aku terus ke Nilai 1 semula.
Punya la susah nak cari wife aku.
Akhirnya jumpa jugak.
Macam2 jugak la yang dia beli rupanya.
Kat sana tu jual kain je la.
Dia beli untuk raya tahun depan katanya.

Again.
Gambar tak dapat nak ambil.
Fon buat hal.

Dia dah merancang untuk 1 tahun akan datang.
Aku pun sama.
Aku ada perancangan yang sangat jelas dalam hidup aku.
Perancangan bersama Akademi Taipan.
Perancangan menuju ke puncak kejayaan.
InsyaAllah.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...