Saturday 2 February 2013

Teh Tarik

Seawal 8 pagi tadi aku dah keluar.
Jumpa biz partner aku kat kedai mamak.
Tgh mlm td mamak.
Pagi ni pun mamak.
Sampai mamak tu pun dah kenal aku. Hahaha.
 
Layan teh tarik.
Nampak sedap kan??
Mmg sedap pun.
Tp tak boleh lawan teh tarik kat cameron la.
Sampai sekarang masih teringat2 akan kesedapannya. Hehehe.
 
Pagi td sembang biasa la psl biz.
Dalam sembang2 tu dia ada tanya soalan pelik sikit.
Aku pun tak mampu nak jawab.
Tp untung la dalam ni biz aku ada sifu.
Nanti aku menuntut ilmu dulu dari sifu2 aku.
 
Settle tu singgah KFC 24 Jam kat Tmn Equine.
Jumpa member bank jap discuss pasal dana member yg aku jumpa tgh mlm td.
Mudah2an segala urusan dipermudahkan.
 
Jap lg aku dan member2 akan ke Wisma MCA Jln Ampang.
Attend Hari Bio Velocity.
Ramai yg duk tanya Bio Velocity tu ape??
Nak senang cerita call / sms / whatsapp je no kat bawah ni.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...