Tuesday 29 November 2011

Fridge Magnets

Ini antara koleksi fridge magnets parents aku.
Mereka beli sendiri kat tempat yang mereka lawati.
Bukan kirim pada sesiapa.
Boleh dikatakan tiap2 bulan pergi berjalan.
Dalam negara ada luar negara pun ada.
Kadang2 aku pun tak tahu apa2.
Tahu2 mereka dah sampai sana.
Ada tu tahu2 mereka dah balik.
Minta tolong ambil kat KLIA.

Khabarnya awal bulan depan akan ke Turkey.
10 hari kat sana.
Balik dari Turkey
akan ke Bandung pulak 3 hari lepas tu.
Seminggu lagi kat sana.
Kali ke 3 dah kalau tak salah aku mereka nak pergi Bandung
Seronok shopping la tu agaknya.
Mac tahun depan InsyaAllah akan ke Umrah pulak.
Dah nazar katanya.
Aku doakan mudah2an mereka selamat pergi dan pulang.
Amin

Ini fridge magnet yang mereka beli kat Vietnam.
Baru 3 bulan lepas dia pergi.
Aku anak beranak dapat jugak hadiah kain
yang mereka beli kat sana.
Memang cantik la.
Pink colour lagi. Hehe.
Aku nak pergi tempah baju pun tak sempat2 sampai harini.
InsyaAllah akan tempah untuk pakai raya tahun depan.
Tu pun kalau aku panjang umur la.

Cuma kali ni aku dan isteri dah sepakat.
Kami sendiri yang nak pergi ke Vietnam.
Kami sendiri yang nak shopping kat sana.
Tak nak kirim2 dah.
Kebetulan memang boleh pergi free.
Tak kan tak nak pergi jugak.
Kami nak bawa seberapa ramai kawan2 pergi sekali.
Setakat hari ni memang ada pun yang dah dapat.
Siapa nak join sekali??
Jom??
Call/sms aku.
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...