Monday 10 December 2012

Accident

Seawal 3 pagi tadi aku dah bangun.
Siang appointment dgn manusia.
Malam appointment dgn penciptanya.
Bersyukur atas segala nikmat yg diberi.

Dalam pukul 3.30 pagi tu fon aku berbunyi.
Bunyi sms.
Ada 2 sms masuk.
Aku pun jadi tak khusyuk.
Tak sedap hati pun ada.
Jarang org nak sms masa2 macam tu.
Selesai tu cepat2 aku tgk fon.
Abah & sepupu aku yg sms.
Lagi berderau darah aku.
Astagfirullah.
Terkejut aku baca.
Paklong aku accident motor tgh malam td.
Khabarnya agak teruk jugak.
Tgn & jari patah.
Kaki pun cedera agak teruk.
Aku tak boleh nak imagine sbb Paklong pun bukan sihat sgt.
Bila dgr dia accident aku pulak yg kecut perut.
Sekarang masih kat Hospital Batu Pahat.

Aku berdoa mudah2an semuanya selamat.
Mudah2an Paklong cepat sembuh.
Insya Allah.

Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...