Wednesday 2 January 2013

Aktiviti Tahun Baru

1/1/2013
Semalam.
1st day di tahun 2013.
Sepatutnya aku ke opis tp disebabkan kemalasan yg melampau maka tak jadi la.
 
Pagi semalam aku just lepak rumah je.
Susun schedule & tgk apa2 yg patut.
Update mana2 yg tertinggal.
Maklumlah lately agak busy yg di luar tabii.
 
Tengahari aku ke Restoran Wong Solo.
Bawa family & mertua aku makan2 kat sana.
Dah lama tak bawa wife aku spend masa dengan mak dia.
Aku layan set ayam bakar.
Wife aku layan set ayam penyet.
Aidil & mertua aku layan set ayam goreng.
Syukur alhamdulillah rezeki Allah utk tengahari tu.
 
Settle tu drop mertua aku kat rumah dia then terus shoot ke Ampang pulak.
Jumpa family & parents aku.
Sembang2 kosong je.
Tak sampai 15 minit sembang kami decide nak ke Sentul pulak.
Nak ziarah pakcik aku.
Lately dia tak berapa sihat.
Kerap keluar masuk hospital.
Selama ni tak berkesempatan nak pergi ziarah.
Since ada kelapangan semalam tu yg terus pergi tu.
 
Pak Uda.
Selang sehari kena buat dialisis.
Dengar cerita dia buat hati ni rasa sayu je.
Terasa macam sakit sama.
Aku berdoa mudah2an Pak Uda cepat sihat & kembali cergas seperti sediakala.
Insya Allah.
 
Malamnya aku lepak Pandan Indah.
Again dengan family aku.
Just nak spend masa together.
Dekat tgh malam jugak la baru sampai rumah.
Penat tapi enjoy.
Salah 1 nikmat berkeluarga. Hehehe.
 
Azhar
019-6696181


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...