Sunday 18 November 2012

Cara Baru

Salam hujung minggu.
Sedar tak sedar dah hari ahad.
Esok dah start kerja.
 
Pagi semalam aku ke USJ Taipan dengan bisnes partner aku, Abg Shah.
Ada slot khas dengan mentor ATM, CDM Faridah.
 
Sampai2 tu kami pergi minum dulu kat Restoran Ubi Kayu.
Abg Nasir pun ada.
Sembang2 pasal bisnes.
Sembang2 pasal JTX 1000.
Sembang2 macam2 benda lagi la sampai aku pun lupa sebab banyak sangat. Hehehe.
 
Layan Roti Jala je semalam.
Buat alas perut.
 
CDM Faridah bagi tips untuk lebarkan sayap perniagaan.
Menarik & sangat membantu.
Especially yg last sekali masa Kak Dah tunjuk cara dia buat bisnes sharing.
Banyak benda yg boleh aku apply dalam cara aku sharing selama ni.
Hari2 sharing cara yg sama sekali dapat input baru macam ni memang rezeki la.
InsyaAllah lebih booommm.
Dengan syarat kena keluar sharing la.
Tak jadi kalau just duduk rumah layan fb je.
 
Settle semalam aku jumpa Angie kejap.
Ada discussion sikit.
Sambil tu beli2 barang yg kawan2 kirim. 
 
Pendek kata tak rugi pergi semalam.
1st dapat idea baru masa sembang dengan Abg Nasir kat Ubi Kayu.
2nd dapat tips & teknik baru dari Kak Dah.
3rd dapat belajar dari Angie teknik mudah nak closing.
Terbaeekkkk.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...