Thursday 1 November 2012

November Sudah Tiba

Semalam pagi bawa Alya appointment 3 bulan.
Selesai tu aku ke Puncak Alam.
Ziarah rakan sekerja yg meninggal dunia.
Petang tu sampai2 terus ke Pejabat Pos.
Janji harus ditepati.
Post BBplus Kolagen kawan2 & customer wife aku.
Orang yg kerja kat Pejabat Pos tu pun dah kenal kitorang.
Hari2 muka yg sama pos pun benda yg sama. Hahaha.
 
Harini pun sama.
Tengahari tadi ke Pusat Latihan BSN kat Bangi.
Hujan lebat sepanjang jalan.
Sorry Danny.
Aku curi gambar ni kat wall dia.
Ke sana tadi sebab nak hantar BBplus Kolagen jugak.
Member masa kerja kat KL dulu kirim.
Hantar by hand je sebab dah dekat.
Alang2 dia ada training kat sini.
Lagi pun memang kebetulan aku dan Danny ada urusan lain kat sana.
TQ boss nanti nak repeat order bagitau je la jangan segan2.
 
Settle semua urusan kami lunch kat Dengkil.
Port biasa.
Sambil makan sambil sembang.
Sembang pasal Korea.
Bertambah semangat nak pulun.
Pasang target untuk bulan baru.
Mudah2an segala yg dirancang akan dipermudahkan.
InsyaAllah.
 
Malam ni pulak kalau tak ada aral akan ke Nilai.
Jumpa group aku kat sana.
Awal bulan ni biasanya busy bab2 ni la.
Walaupun busy tapi enjoy.
Hasil pun insyaAllah berbaloi2.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...