Sunday 4 November 2012

Manjaku

Selesai cuci kereta tengahari tadi aku ke Sg Ramal Dalam.
Jumpa wife aku punya customer yg nak try BBplus Kolagen.
Dah alang2 sampai area sana wife aku ajak singgah Mydin Kajang.
Dia nak beli Minyak Yuyi 2 kotak.
Buat stok untuk beberapa bulan katanya.
 
Sepanjang jalan hujan lebat.
Masa cuci kereta tu aku dah agak nanti mesti hujan.
Tapi sebab dah kotor sangat tu yg nekad cuci jugak.
 
Air mencurah2 keluar dari bawah.
Air naik agak tinggi jugak la tadi.
Syukur aku dapat keluar dari Kajang tu segera.
Kalau tak silap2 dengan aku tersangkut sama.
 
On the way balik tu wife aku ajak makan kat Wong Solo pulak.
Kat area Bdr Baru Bangi tu.
Sebelum sampai tu kena pulak transit kat Manjaku dulu.
Layan je la.
Untuk anak2 katanya.
Tu yg aku kalah tu.
 
Aidil tukang bawa barang2 yg mama dia beli.
Macam2 barang la.
Susu, pampers, wet tissue, grape water & macam2 lagi.
 
Stok susu Alya.
4 tin untuk lebih kurang 4 minggu.
 
Selesai tu baru pergi makan.
Port kat Restoran Wong Solo.
Ramai betul pelanggan.
Full.
Sampai kena queue.
Yg duduk makan situ queue, yg nak tapau pun queue.
 
Nasi Ayam Penyet.
 
Nasi Ayam Bakar.
 
Alhamdulillah rezeki Allah untuk harini.
Mudah2an diberkati & dirahmati.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...