Friday 2 November 2012

Jumaat Punya Cerita

Hari yg agak busy.
Awal2 pagi tadi member2 dari Medical Device ajak minum.
Tapi tak dapat nak join sebab ada meeting awal2 pagi tu.
Settle meeting pukul 10.30 pagi, solat kejap lepas tu sambung lagi meeting lain plak.
Dari pukul 11 sampai la 12.30 tengahari.
 
Solat jumaat pulak kat Dengkil.
Pukul 1.40 petang dah habis solat.
Memang cepat la.
 
Bio Aura Hi-Tech Water System.
Masjid kat Dengkil ni pun guna penapis air ni.
 
Lunch pun kat port biasa dengan bisnes partner aku, Syed.
Alhamdulillah dapat pencuci mulut pisang. Hehehe.
Dah lama tak makan pisang.
Ingatkan kena bayar rupanya free je.
Kalau kat kedai mamak 1 biji dia dah kira 50 sen. Hahaha.
 
Kalau dah dengan Syed apa lagi sembang JTX 1000 la.
Macam2 tips la dia bagi aku.
Esok dia nak ke stokis borong JTX 1000 lagi.
Pecah panggung la.
Aku nak jugak join tapi macam tak boleh je sebab kena pergi opis.
Ada kerja nak kena settle.
Tapi kalau ada rezeki nak pergi jugak.
Sebab wife aku punya stok BBplus Kolagen dah nak habis.
Minggu depan punya order pun dah berderet.
Ramai betul orang order kat dia.
Aku pun macam tak percaya je.
Apapun itulah dinamakan rezeki dari Allah.
Syukur Alhamdulillah.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...