Sunday 18 November 2012

Cuba Lagi

Kebetulan balik dari USJ semalam aku dapat whatsapp dari Kak Zai.
Kenal masa beli susu Aidil kat Billion dalam PKNS Bangi tahun lepas.
Dia promoter untuk susu Nan.
Sembang punya sembang dapat la no fon.
 
Last 2 weeks aku ada whatsapp dia tanya ada tak promosi susu Nan kat mana2.
Lepas tu entah macam mana boleh terbuka cerita pasal kolagen.
Ada la jugak aku tanya2 dia pasal BBplus Kolagen.
Dia tak pernah dengar.
Aku just send gambar wife aku before & after minum BBplus Kolagen.
Tu yg dia nak jumpa semalam.
Kebetulan dia tak kerja.
 
Semalam jugak dengan beraninya aku selambe je try teknik yg CDM Faridah ajar tu.
Padahal tak praktis apa2 pun lagi.
Akhirnya tak berapa nak menjadi.
Mungkin tak berapa confident & teragak2 sikit.
Takpe la next time should be ok la kot.
Petang ni ada 1 lagi appointment.
Boleh la try lagi nanti. Hehehe.
 
Settle appointment semalam sempat beli buku ni.
Teruja pulak tengok cerita kat dalam dia.
 
Untuk Aidil.
Lagu2 yg aku download kat dalam laptop ni boleh kata semua dia dah hafal.
Aku dengan wife aku pun rasa macam nak termuntah dah hari2 lagu yg sama.
Itu yg cari kudap2an baru untuk dia.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...