Thursday 15 November 2012

Sabtu Hujung Minggu

Hujung minggu yg baru ni macam biasa la macam2 aktiviti.
Ikutkan sabtu pagi tu aku kena pergi opis kejap.
Auditor sms minta email softcopy report.
Terkejut jugak aku hari cuti pun dia still kerja.
Tapi aku tak pergi pun sebab ada banyak urusan lain.

Lontong dan Sotong Sambal.
Memang sedap.
Pada aku lontong terbaik kat Pekan Sg Besi.
Aku datang sini dengan wife aku.
Dia nak hantar BBplus Kolagen kat kawan dia.
 
Settle tu kami ke Pasar Borong Selangor pulak.
Wife aku nak cari barang2 dapur sikit.
Nak yg fresh katanya.
 
Udang.
Boleh tahan jugak harganya.
 
Sotong.
Fresh2 belaka.
 
Ikan kerisi.
Sibuk je Aidil dia pun nak pilih.
Bukan dia nampak pun main capai je. Hahaha.
 
Ikan pari.
Masak asam pedas sedap ni. Hehehe.
 
Ayam RM5.80 sekilo.
Sedang2 la harganya.
 
Seperti biasa balik je rumah semua barang2 ni wajib di ozonkan dulu.
Buang segala2 yg tak sepatutnya kita makan.
Syukur la ada Bio Zone Food Purifier.
 
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...