Tuesday 20 March 2012

Akademi di Vietnam

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Lately aku memang agak busy yang amat.
Kelmarin (Ahad) aku busy dengan urusan akademi.
Ada 3 appointment termasuk 1 tu servis BA.

Semalam pulak seharian busy dengan urusan opis.
Punya la busy sampai lupa nak return call trainer akademi, Kapt Jai.
Pukul 12 lebih malam tadi dia ada call jugak tapi aku dah pengsan tak ingat dunia.
Ni bangun2 pukul 3 lebih tadi ingat nak call balik tapi takut menggangu pulak.
Tunggu esok je la.
Sorry ye tuan kealpaan amat dikesali. Hehehe.

Harini rakan2 akademi akan terbang ke Vietnam.
Semoga kalian akan enjoy kat sana nanti.
Shopping jangan tak shopping.
And kalau shopping nanti jangan lupa kawan2 di sini. Hahaha.
Aku tak dapat nak join kali ni sebab ada komitmen yang lebih besar kat sini.
Next trip kalau takde aral InsyaAllah aku join.

Next trip April, Holland & Belgium.
Then Jun, Guangzhou.
Free of charge.
Masih terbuka pada semua.
Siapa rasa nak join, kasi call/sms ini no ya.
010-2207181
Azhar

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...