Wednesday 21 March 2012

Pasar Malam

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Terima kasih pada yang masih sudi menjenguk kat sini.
2 ke 3 hari ni kat opis aku memang busy yang amat sangat.
Luar opis macam biasa la urusan akademi pulak.
Semalam je sehari suntuk kat luar.
Dekat pukul 1 pagi baru sampai rumah.

Petang tadi aku terpaksa tunda 1 lagi appointment sebab meeting kat opis lambat habis.
Pukul 6 petang pun masih dalam bilik meeting lagi.
Frust jugak tapi takpe la ada hikmah semua ni.

Lepas solat tadi aku terus gerak balik rumah.
Sempat singgah pasar malam dulu.
Dah lama sangat aku tak pergi pasar malam.
Dah lebih setahun rasanya.
Kalau ada pun pasar ramadhan je la last year.

Tapau makanan untuk anak isteri aku.
Aku ajak isteri aku pergi sekali dia taknak pulak tadi.
Tak larat katanya.
Bukan apa orang tengah mengandung ni selera lain sikit.
Tu pasal la aku ajak dia lagi senang cerita.

Seronok je aku tengok orang berniaga.
Suasana tu enjoy je aku rasa.
Majority melayu yang berniaga.
Macam2 makanan ada jual.
Air minuman pun tak kurang hebatnya.
Terasa macam tengah bulan ramadhan pun ada jugak. Hehehe.

Syukur Alhamdulillah.
Masih ramai yang yakin 9/10 rezeki adalah dari perniagaan.

Jom berniaga.
Kalau tak secara full time pun, part time pun kira ok la.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...