Wednesday 28 March 2012

Isu Gaji Naik 13%??

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Baru2 ni aku pergi minum2 dengan member opis dan bisnes partner aku kat Dengkil.
Terbuka la cerita pasal kenaikan gaji kakitangan awam 13% tu.

Aku memang dah tahu gaji baru tu start bulan depan.
Cuma yang aku tak tahu bila diorang cakap kenaikan 13% tu sebenarnya based on gaji P1T1.
Bukan tangga gaji sekarang.
Betul ke??
Aku memang langsung tak tahu.
Kalau siapa2 yang tahu sila la komen kat bawah ni.
Especially yang kerja unit gaji.
Aku yakin ramai yang nak tahu.

By the way post entry kali ni member aku yang request.
Ikutkan aku malas nak share.
Andainya menimbulkan isu2 yang tak sepatutnya aku mohon ampun in advance ye.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...