Thursday 8 March 2012

Pengumuman Untuk Kakitangan Awam

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Aku nak share ni pun rasa macam dah ketinggalan zaman.
Sana sini dah sebut pasal benda ni.
Aku ingat aku la antara orang terawal yang tahu
sebab aku pun terjebak pergi PICC pagi tadi untuk Perhimpunan Khas dengan PM.

Tak sempat pun lagi keluar dari PICC, dah ramai kawan2 yang sms pasal pengumuman tu.
Berderet2 sms masuk.
Bukan main pantas lagi berita tersebar.
Tu belum cerita kat FB lagi.
Hahaha memang kakitangan awam ni betul2 effective dan effecient la.
Memang sesuai gaji naik 13%.

So rasanya tak perlu la aku tulis detail pengumuman tu kat sini.
Sebab for sure ramai yang dah tahu.
Layan summary je la.

Mudah2an semuanya berpuas hati.
Terima la dengan hati yang terbuka.
Mudah2an rezeki yang diterima akan lebih berkat.

Berkhidmat untuk negara.
Azhar
010-2207181



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...