Sunday 4 March 2012

Gulung Tikar

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Apa khabar rakan2 pembaca??
Mudah2an kalian sihat2 semuanya.
Terima kasih kerana sudi singgah di sini.

Lately aku banyak share pasal family je.
Maklumlah bila family tak sihat, aku sendiri pun tak berapa mampu nak fokus benda2 lain.
Tapi alhamdulillah semuanya dah kembali ok, InsyaAllah.

Now cerita bisnes pulak.
Jumaat malam yang baru lepas ni dan tengahari semalam aku jumpa member2 aku kat Bangi.
Ikutkan jumpa Rabu malam haritu tapi wife aku masuk wad then aku postpone dulu.
Member2 aku ni dua2 orang bisnes.
Mereka ada bisnes sendiri.
Sorang ni ada cybercafe.
Sorang lagi ada kedai dobi.
Tapi mereka kata bisnes tak berapa ok sekarang.
Tambah pulak dengan keadaan ekonomi yang tak berapa stabil.
Start 2008 dulu bisnes dah tak berapa ok katanya.
Nak bayar sewa kedai pun kadang2 tak lepas.
4 tahun mereka cuba bertahan tapi gulung tikar jugak.
Itu yang mereka tercari2 kot ada peluang yang mereka boleh grab.


Welcome to Akademi Taipan.
Bimbingan akan diberikan secara percuma.
Waktu susah pun kita akan dibimbing sampai senang.
Waktu senang pun kita tetap dibimbing sampai kita boleh bimbing orang lain pulak.
Best kan??
Tak payah fikir pasal modal.
Tak payah fikir pasal jual barang.
Tak payah fikir pasal nak cari pelanggan beribu2 orang.
Tak payah fikir pasal nak bayar sewa kedai.
Upah pekerja pun tak payah fikir2.
Ikut je formula yang Akademi sediakan.
Bertemu Anda di Puncak Kejayaan.
InsyaAllah.

010-2207181
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...