Saturday 3 March 2012

Atas Bukit

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Pagi tadi aku breakfast dengan family aku kat Bdr Baru Bangi.
Dah lama sangat tak makan kat situ.
Lebih setahun dah rasanya.
Bukan tak nak pergi, cuma malas nak menunggu.
Setiap kali pergi mesti penuh.
Padahal kedai makan dia tersorok tapi tetap ramai orang.
Tak kira la hari bekerja ke hari cuti ke tetap penuh.
Parking pun susah.
Lepas dapat parking kena menunggu lagi nak dapat tempat duduk pulak.

Dalam ke luar ke sama je semua parking penuh.
Kadang2 orang sanggup parking jauh semata2 nak makan kat sini.

Tengok tu punya la ramai orang.
Yang bestnya servis dia tetap cepat.
Order mkanan sekejap je dah sampai.

Apa je yang menarik kat sini sampai ramai sangat customer.
Yang aku tahu no 1 is roti canai kari kambing.
Melayu yang bikin.
Tak boleh nak dinafikan memang sedap pun.
2nd mee jawa.
Soto dia pun boleh tahan la.
Ini ikut kata survey la.
Kebanyakan orang yang makan kat sini itu la yang mereka biasa order.

Sempat ambil gambar soto je.
Wife aku punya menu.

Maaf la nama tempat ni aku tak pasti.
Kalau tak salah kawan2 panggil kedai makan bukit je.
Maybe sebab lokasi dia kat atas bukit kot.
Kalau ada siapa2 nak pergi call la aku.
Nanti aku tunjukkan.
Pengerasnya belanja aku makan je. Hahaha.

Selamat mencuba.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...