Friday 30 March 2012

Restoran Cina Muslim

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Alhamdulillah selesai semua urusan untuk bulan ni.
Urusan kerja selesai.
Urusan akademi pun selesai.
Tinggal nak touch up lagi sikit2 je.

Tadi aku ke USJ Taipan.
Minum2 dulu dengan Abg Nasir dan Abg Hamizul kat Restoran Cina Muslim.
Aku siap tapau lagi.
Janji dengan tauke restoran pukul 10.30 malam aku datang amik makanan tu.
Nak makan masa panas2.
Maklumlah tekak orang mengandung kena la layan.
Lagipun jiran aku pun ada kirim jugak.
Dah lama dia pesan baru malam ni ada rezeki.
Sebelum ni macam2 cabaran yang datang setiap kali aku nak ke USJ.

Malam tadi ada taklimat khas untuk warga akademi.
Yang bagi taklimat pun orang luar.
Memang terbaeekkk la.
InsyaAllah semakin mudah perjalanan lepas ni.
Gambar ada je aku snap tadi tapi maaf la aku tak upload atas sebab2 tertentu.

Buat rakan2 akademi, jumpa anda di Guangzhou.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...