Friday 23 March 2012

Check Up

Assalamualaikum.
Salam Sahabat.

Mata ni tak boleh nak lelap pulak.
Ikut hati rasa nak tidur balik sementara tunggu Subuh nanti.
Tapi mata ni degil pulak.
Dah la awal pagi nanti ada meeting.
Pukul 8.15 pagi dah start.
Persediaan untuk Exit Conference Audit Negara.
Meeting yang betul2 punya next week.
So dah alang2 mata tak boleh nak lelap ni, aku curi masa la 10 minit update blog kejap.

Semalam punya cerita.
Lepas kerja aku terus shoot ke Serdang.
Ada urusan akademi sikit.
Tapi tak lama la.
Tak sampai setengah jam pun.
Selesai semua aku bawa anak isteri layan Nasi Goreng Daging Kunyit dulu 1 round.
Tersandar la Aidil dek kekenyangan.

Pukul 8 malam pulak aku bawa wife check up kat klinik.
Alhamdulillah semuanya dalam keadaan baik.
Wife aku la orang yang paling gembira.
Doktor scan kandungan dia malam tadi.
Boleh dikatakan hajat dia termakbul la kali ni, InsyaAllah.
Senyum sampai ke telinga.
Hati pun berbunga2.
Siap minta hadiah bunga lagi.
Tapi aku cakap malam kedai bunga dah tutup. Hahaha.
TQ la doktor siap ada bagi softcopy lagi.

Aku berdoa pada Allah moga semuanya selamat.
Mudah2an semuanya sihat dan segala urusan dipermudahkan.
Masa scan tu aku tengok dari jauh je sebab anak aku si Aidil ni pun bukan main aktif lagi dia.
Sama aktif dengan adik dia kat dalam perut tu.
Yang aku nampak kat screen tu baby duk menguap je.
2 kali pulak tu.
Habis mengantuk la tu agaknya. Hehehe.

Entah kenapa aku rasa termotivasi pulak.
Rasa bersemangat je bila tengok baby tu.
Rasa macam nak terus pergi demo je.
InsyaAllah harini akan aku laksanakan.
Lepas opis hour nanti aku ada 2 appointment.
Bisnes partner aku, Abg Rahman dah inform aku semalam lagi.
Minta aku free kan diri.
Nanti aku akan update lokasi pertemuan.
Siapa free boleh la join.
Tapi kasi call la dulu ye.

Azhar
010-2207181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...