Thursday 25 October 2012

Alhamdulillah Rezeki

Alhamdulillah.
Selesai buka puasa untuk harini.
Dan selesai solat maghrib dengan anak isteri.

Curi masa untuk update blog sikit.
Semalam punya cerita dulu.
Aidil masih tak sihat.
So semalam aku cuti la.
Pagi tu bawa dia jumpa pakar kat Az-Zahrah Bangi pulak.
Lepas minum ubat yg doktor bagi aku tengok makin ok sikit.
Alhamdulillah baru senang sikit hati aku.
 
Lewat petang semalam aku sempat lari ke stokis jap.
Punch untuk 2 orang bisnes partner baru aku.
Abg Shah pun join sekali untuk PS bulan ni.

Shopping barang2 yg kawan2 kirim.
Boleh tahan jugak banyaknya.
Tu yg tersenyum lebaq tu. Hehehe.

Aku pun borong jugak.
Wife aku punya order.
Tak lain tak bukan BBplus Kolagen.
Sana sini duk cari barang ni.
Alhamdulillah rezeki jugak tu.
Siapa2 nak order rojer2 je la wife aku.
Amy
019-6996181
 
Jangan confius dengan no aku lak.
Hampir sama tapi tak serupa.
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...