Wednesday 17 October 2012

Tragedi Oktober

Dah berapa hari tak update blog.
Tak sempat nak update sebenarnya.
Jangan kata update, nak baca blog kawan2 pun tak sempat.
Busy yg amat kebelakangan ni.
Syukur la wife aku sangat memahami.
 
Waktu siang memang busy kat opis.
Bulan Oktober memang macam ni.
Aku dah boleh agak dah.
Kerja kat opis tak pernah habis.
Meeting tak sudah2.
Report macam2 jenis report tak payah cerita la.
Report yg tak pernah wujud pun tiba2 ada je tahun ni.
Tak menang tangan nak buat.
Dah jarang la dapat balik on time.
Itupun kerja still tak siap jugak.
Kadang2 sampai kena bawa balik rumah.
 
Itu bab kerja then ok la.
Busy pun busy kerja.
Ada jugak terpaksa busy dengan benda2 bodoh.
Benda2 yg tak sepatutnya berlaku.
Benda yg pelik2 je.
Benda yg sampai kiamat pun aku tak mampu nak fikir.
Itu yg kacau kerja tu.
Atas meja serabut.
Kepala pun kadang2 serabut.
Penat nak fikir.
 
Tapi syukur la aku bersama ATM.
Itulah antara aktiviti yg boleh menghilangkan stress kat opis.
Sebelah malam biasanya aku spend masa dengan member2 ATM.
Member lama ada member baru pun ada.
Share peluang bisnes bersama ATM.
Itu lebih fun.
Tak pressure.
Santai2 je.
 
Azhar
019-6696181


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...