Friday 19 October 2012

Member ACCA

Alhamdulillah.
Semalam terjumpa member lama.
Member masa sama2 belajar kat UiTM dulu.
Member ACCA.
Nasrul.
 
 
Actually 1st time jumpa tahun lepas.
Masa tu kat surau baru lepas solat sunat Dhuha berjemaah.
Dia yg tegur aku dulu.
Dia masih boleh cam aku.
Nak harap aku memang kurang daya ingatan la. Hehehe.
Masa tu dah amik contact masing2.
Tapi bila masing2 tukar no terus tak update.
Kebetulan la semalam dapat jumpa balik.
Masa aku tengah on call kat luar bilik meeting dia tegur aku.
Alhamdulillah dapat contact balik.
Sama2 kerja Kementerian Kesihatan.
Bahagian je lain2.
Ada masa nanti calling2 la boleh keluar minum2.
Sembang2.
Tapi kalau dengan dia dah tentu la sembang pasal ACCA. Hahaha.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...