Tuesday 2 October 2012

Uniknya Pasar Malam

Selalu dengar Uniknya Ramadhan.
Kali ni tajuk entry aku Uniknya Pasar Malam. Hahaha.
Apa yg unik??
 
Baru2 ni aku berkesempatan ke Pasar Malam Pt Yaani, Batu Pahat.
Peniaga masih tak berapa ramai.
Mood raya masih belum hilang agaknya.
Tapi masih boleh tahan meriah.
Pada aku yg uniknya cara pembeli nak beli barang.
Tak perlu jalan kaki.
Boleh order dari atas motor je.
Yg paling best boleh order dari dalam kereta.
Just buka tingkap & order.
Sangat menyeronokkan.
Suatu keseronokan yg aku tak boleh dapat kat KL. Hahaha.
 
Rangka Ayam Percik.
Boleh dikatakan ini menu paling hangat kat pasar malam tu.
1st time aku makan.
Memang sedap yg amat.
Rasa sekali pasti nak lagi. Hehehe.
 
Azhar
019-6696181

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...